poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Haul lakierowy :)

Witam serdecznie :)
Dziś chciałabym przedstawić moją drugą miłość czyli lakiery do paznokci. W tym poście pokażę te które kupiłam w ciągu ostatnich dwóch miesięcy. 
Jak każda kobieta nie oprę się będąc w Naturze lakierowi który woła do mnie "Weź mnie" :D
Uwielbiam lakiery firmy Bell i Essence. Przejdźmy do konkretów. 












 Jeżeli któryś z lakierów chciałybyście zobaczyć na paznokciach chętnie Wam go pokażę :)

Pozdrawiam i życzę miłego SŁONECZNEGO dnia!! :)

25 komentarzy:

  1. Gdzie zakupiłas China glaze? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem pod wrazeniem!:) Bardzo ladne kolory ale ja niestety nie kupuje juz lakierow bo mam ich ponad sto i chyba przed 30stka ich nie zuzyje:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakupy udane :)
    Wszystkie wyglądają pięknie, mogłabym prosić o prezentację tego nudziaka z essence?:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bym chętnie zobaczyła Bell nr 03 :)

    OdpowiedzUsuń
  5. niebieski bell jest świetny :P

    OdpowiedzUsuń
  6. ja kupilam teraz jak w pl bylam cala kolekcje blogerska z wibo takze nic tylko pazury malowac ;)
    bardzo fajny blog,napewno bede czescie zagladac
    milego weekendu x x x

    OdpowiedzUsuń
  7. Strasznie lubię lakiery z Bell :)
    Pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam bell do frencha ;-)
    Masz ochotę na obserwację? będzie mi miło:)

    OdpowiedzUsuń
  9. 403 jest genialny! Bardzo lubię lakiery Bell.
    Pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń
  10. Lakier Barry M ma świetny kolor, szukam takiego od dawna !

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne kolorki! Serdecznie zapraszam do siebie i do obserwacji!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie z Bell mi się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  13. de informatie is erg aardig en behulpzaam voor ons, kunnen we allemaal altijd in de genade van Allah de Almachtige. en succesvolle groet

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję za informacje, które są bardzo przydatne

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękujemy za dzielenie się, to jest bardzo przydatne

    OdpowiedzUsuń
  16. thanks, napaka kawili-wiling impormasyon, maaaring maging kapaki-pakinabang para sa amin lahat

    OdpowiedzUsuń
  17. makan sekoteng di atas semen minggir orang ganteng mau ngomen:D hehe

    OdpowiedzUsuń